onsdag 22 maj 2013

Gokväller!
Jodå, nu är jag igång å jobbar igen efter 2 dagars ledighet å glädjen förtogs lite grand när jag insåg att jag ska jobba varenda dag fram tills nästa fredag :/ (jo, det är jag som sätter schemat )
Vänder på det hela å tänker att vilken jäkla fin lön som väntar OCH att jag faktiskt nästan bara gör vanliga 8 -timmars dagar istället för 12,13,14-timmars pass,,,
Å det är ju positivt...

Annars då, jo men vi ska väl iväg å handla present för dottern ska iväg på en killkompis övernattningskalas på fredag, jojo, nu börjas det!!? Ska väl handla hem lite mat, men jo å nääe...
Är väldans stiltje i mitt liv för stunden, håller fortfarande på att landa i min nya jobbroll, spenderar i stort sett all ledig tid med kidsen å sen är det inte mkt ork över t annat,,,
Hade dock himla trevligt i helgen med massa gott i glasen både fredag å lördag, å det orkade jag minsann ;)
Men vet Ni, jag tror jag betalar priset för det fortfarande,,,
Dags för sängen nu tror jag,,,
Kramar...

Inga kommentarer: