måndag 6 maj 2013

En bra dag vändes på stört,,,
Ja merparten av dan var faktiskt fortfarande bra, men sorgsna besked slog ner som en bomb i mitt sinne,,,
Med tanke på hur sjukt mkt jag jobbat nu ett tag och hur sjukt mkt d är att hålla reda på samt massa inbokade event och gäster, där jag redan sätter familjen åt sidan lite för mkt för tillfället, kändes detta ännu mer som en käftsmäll,,,
Sorgsen och orolig, men väljer att stänga av så gott jag kan en stund, jag arbetar etappvis, en dag och en liten bit i taget, ja man fungerar olika...En del bryter ihop helt å kommer igen, men så funkar inte jag, har aldrig gjort,,,
Behöver min Maria nu, men vet inte riktigt när jag ska hitta tiden de närmsta veckorna :/ Men skulle behöva tiden...
Kryper ner i sängen med en olustig känsla i magen, men med en sjujäkla kämpaglöd!
Kramar...

Inga kommentarer: