fredag 12 april 2013

Känslomässig berg-och dalbana!

Gaah! 
Vaknade med feber...igen...
Jag vet, det är mkt nu, hemma och på jobbet :/ Och när d är för mkt, så kokar min hjärna och hjärta över och jag får feber,,,kroppen säger mao STOPP! VILA! ANDAS!
..................................
Men på måndag får jag komma in i nya lokalerna och börja stöka runt, packa upp och diska kastruller, bleck, vispar, porslin, ja men ALLT som ska finnas i ett kök, första varorna kommer på tisdag,
Sen så,,,är det lugnt ;)
 Då är det bara att preppa, lära sig ugn å spis å allt det där, för att nästa vecka öppna upp och konstigt nog,
Det känner jag mig helt lugn med,
Det är bara nu, när man ska komma ihåg allt, få hem allt och få ihop alla röda trådar till en gemensam samarbetsvillig tråd, som jag tror jag stressar ihjäl mig,,,
 när vi väl är igång, ja,,,
Då får jag ju äntligen börja med det jag är bra på och känner mig trygg med,,,Maten!

Men innan dess, tänker jag spendera den här helgen med barnen och så lite jobbtänk som möjligt, för sen är jag nog inte ledig på en månad lr nåt :) Och då får jag stanna upp och andas lite,,,
Nu påfyllning av ipren och hämta gubben på tåget, vare sig jag vill lr inte...
Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: