onsdag 10 april 2013

Gokväller!
Idag, klev jag upp i tid, började röja sonens rum, som visade sig ta lååång tid,,,
kom på att jag hade bokat tvättstugan,så d var bara att bära ner å köra igång,,,
fortsatte städningen, hämtade hem bilen som sambogubben tog med sig på morgonen,
hem igen, byta maskiner, hänga tvätt, iväg å handla, ta med dotter hem, hämta sonen m kompis på skolan, hämta hem sambogubben, hem igen,,,
började med käk, fina Maria kom, vi åt, sonkompisen blev hemhämtad, sambon drog på möte, vi andra diskade, surrade, fikade och bakade till dotterns klassförsäljning på fredag...
Mamma kom, syster Amanda kom, mera surrande å soffhäng,,,
De åkte å gubben kom hem,,,
Å nu ligger jag helt utslagen i soffan å funderar på om sova är ett bra alternativ??!

Imorgon, iväg t provisoriska jobbkontoret en sväng, kaffedejt m fin vän, som jag saknat alldeles för länge nu,,,
På nåt sätt känns det som en lugnare dag imorgon, men haha tror även mig veta att jag har fel där ;)
Kramar...

Inga kommentarer: