tisdag 16 april 2013

Jo men,,,
så har min telefon krånglat och jag fick återigen hjälp idag, han gjorde en systemåterställning och som av en händelse så försvann alla mina nummer, men bilder som jag redan raderat kom tillbaka!?
Annars, jobbar på så gott det går på nya jobbet,,,
Är fortfarande en byggarbetsplats, så in i ngt kök har vi inte fått komma än,,,
känns jue...spännande med tanke på att vi har första sittningen nästa onsdag och öppnar för allmänheten på torsdag!!! Kanske så det ska vara, kaos och katastrof, nervössvettdropparna som inte bara droppar utan forsar fram, för att sen få kicken att vi lyckades fixa det iaf???
Ja, vad vet jag...

Jag vet att jag är enormt trött å har nåt skit i kroppen som aldrig vill försvinna, jag vet att jag tänker gå och sova strax å jag vet att jag vill IN i köket, typ igår...
Kom igen, ge mig en fantastisk dag med bra besked imorgon! Det här är ju värre än att titta på en skräckfilm ;)
Men fint blire...i personalmatsalen... som för övrigt är det enda som är helt klart...
Spännande var ordet...
Gonatt!

Inga kommentarer: