måndag 29 april 2013

Jorå,,,
jag lever fortfarande!
Har arbetat tokmycket sista veckorna, humöret dalade lite idag, men vetskapen om att vi imorgon släpper öppningsbuffen och kör dagens lunch för första gången samt att jag har en och två lediga kvällar med barnen framför mig nu, gjorde allt så mkt lättare!

Har trots långa arbetsdagar haft väldans skoj, gästerna har verkat vara nöjda och restaurangen blev verkligen superduperfin...

Var iväg en timme idag mitt på dan och kollade dotterns dansavslutning *stolt* och det var så välbehövligt att få komma iväg en sväng,,,
Vet Ni, på två veckor har jag inte ens varit in på en affär och köpt mjölk?!
Haha så det längtar jag efter nu, en handling på affären, tvättstugan, vattna blommor och bara vara...
Ibland har man inga höga önskemål inte...
Nu måste fröken sova här!
Kramar...

Inga kommentarer: