tisdag 9 april 2013

Jo,
men nu äre så att d blir mindre å mindre tid här för mig på bloggen,,,
jobbar på rätt fint,
premiärnerverna å ihopknytningen av alla lösa trådar håller mig sysselsatt!
När sen öppningsveckan kommer, ja då handlar nog mitt liv om att sova, kliva upp, jobba, pussa på redan sovandes barn, sova själv och börja om likadant nästa dag...
Hur länge det ska vara så?
Tjaa, så länge det behövs antar jag, men tippar väl på en månad iaf, sen borde vi ha lite koll på läget?!

Laddar mentalt för slitdagar med enormt lite familjetid, men ser även fram emot att äntligen få dra igång, och förverkliga allt vi slitit för i så många månader nu...
Ni hör besatt av jobbet innan det ens börjat,,,

Imorgon, ska sonen ha kompis med hem, det ska handlas, städas, tvättas, lämnas paket på posten, jobbas, få fina Maria på middag och fika å sen är jag nog rätt nöjd med den dagen,,,
Nu gosa ner sig bredvid gubben å sova,,,
Kramar...

Inga kommentarer: