lördag 13 oktober 2012

Jo men,,,

Till veckan blire nog allt ett besök hos farbror doktor,,,
för det onda eskalerar å det är inge roligt alls,,,

Lagt en Smt ikväll, för det önskade sig svärmor sig häromdagen när vi var dit, å snälla svärfar handlade ingredienser, så det var bara för mig att öppna kylskåpet nu ikväll å lägga den,,,
Dekorerar den gör jag imorgon, så allt är fräscht :)
Ja, just Smt= Smörgåstårta ;)

Så imorgon, ska vi ut t Söderala med Smt:n å hjälpa till att göra vinter i deras trädgård, så nu ber jag lite snällt om finväder,,,
Har tydligen haft främmande idag oxå, men då låg jag, lillasyster å dottern ihopknölade i kökssoffan hemma hos min mamma å kollade film å käkade chokladbollar,,,Så d missade vi då,,,

Men nu ska fröken surfa runt lite här å där, innan jag fullkomligen stupar i säng!

Kramar...

Inga kommentarer: