söndag 7 oktober 2012

*gäspar stort*

Efter sonens kompisövernattning,,,så är jag trött ;)

Störtgosigt, men hey kliva upp 06.00 en söndag,,,ja ni, det gjorde jag alltid när barnen var små, ja, då var d tom en sovmorgon att få sova till 06.,,,men barnen blir större å nu sover han åtminstone t 06.30-07.00,,,
haha ja, jag hör själv hur d låter, men 30 minuters sömn till på morgonen är ovärdeligt. (och en vanesak)

Dottern som börjar närma sig tonåren, hon är iaf duktig på att sova *L*

Några koppar kaffe senare, så är jag fortfarande trött!

Men nu ska vi snart fara ut t svärföräldrarna i Söderala å sen hem å fixa middag,,,
Sen så var helgen slut å vardagslunken tar vid igen,,,

Men den här veckan har jag iaf lite spännandeheter och Funejobb inbokat, så det känns som en braig vecka :)

Kramar...

Inga kommentarer: