lördag 27 oktober 2012

Dum spiro, spero

Så länge jag lever, hoppas jag
Jo,så är det nog,,,
Dagen blev inte alls som jag tänkte mig,
men den blev bra ändå,

skorna inköpt t sonen, 
godis, städning å myspys är fixat inför dotterns halloweenmyskväll imorgon,

En väldans speciell kväll för henne, känner mig hemsk som lämnar å åker, men hon har bett om föräldrafritt i största möjliga mån, så jaja,,,I´m trying,,,hon börjar bli stor min lilla prinsessa ;)
Å karlarna i huset blir hon jue inte av med, om än strikta order om att hålla sig på övervåningen...

Min partyväska t Gävle är packad,
(tur det inte är ngn maxvikt när man åker bil)
Använde mig av samåkningssidagn på fejjan,
å jo, den funkar :)
Får åka med trevligt folk t Gävle imorgon å slipper tåget,
(jo,jag vet sen innan vilka det är)

Men ngt hos mig gnager, oroar å äter upp mig långsamt innifrån,
därför känns d "viktigare" än ngnsin, 
att jag tar mig t bästa vännen, 
släpper alla funderingar, bekymmer å vardagsbestyr,
om så bara för ett dygn,
Så kommer jag åter på söndag igen,
med förhoppningsvis ett par kilo mindre bekymmer än vad jag åker iväg med,,,

Gonatt å ha en härlig helg!

Kramar...

Inga kommentarer: