tisdag 30 oktober 2012

Hmm...

Idag var det alltså tisdag,,,
Inte så pigg,,,
Vete tusan vad som drabbat mig,,,trött på morgonen, trött på dan å tvärslut på kvällen,,,
dock mycket, Mycket pigg när jag ska gå å sova?! ( fast d börjar bli bättre d med, för jag är m mild benämning tvärslut mest hela tiden)

Har iaf bakat m dottern idag, handlat lite, varit en sväng t fina barnens gudmor, hämtat å skjutsat gubben t tåget, tvättstugat galet mkt tvätt å diskat massvis!!, lagat mat, tvärslocknat på soffan å sovit middag,,
bakat mer lr dottern bakade å jag sprang som en tok mellan soffan å köket, när hon försökte å inte alltid förstod,,,
Sonen har lekt himmel och jord idag,,,från mycket hjälpsam till väldans vrång å sur,,,

En struldag där vi kämpat allihopa för att ändå göra dagen mysig,,,
haha, men jag tror vi blev mest trött allihopa ;)

Imorgon en ny dag!
Då väntar bowlinghallen å sen ska dottern iväg på kuligheter på kvällen,,,
Killarna i familjen drar på Bandy dem,
Torsdag ska jag iväg m Funetjejerna på trevligheter,
å
På fredag är det andra roligheter m Albertinafolket,,,
Såna här gånger är det fanimej himmelsfint att ha många timanställningar ;)

Så en kan inte klaga möcke just nu!

Kramar...

Inga kommentarer: