fredag 5 oktober 2012

Good friday!

Fredag å idag hörrni är det en möcke bättre dag!

Haft en trevlig tjej här som köpte en urfin klänning som jag lagt ut på annons (tyvärr för stor för mig), hon passade på att handla mer när hon ändå var här :) Tack å bock!
Alla glada å nöjda, hoppas jag iaf...

Har röjt nere å gjort fint, så att helgen kan få komma i lugn å ro,,,
Ska hämta kidsen tidigt,,,
Ser fram emot Funemässenjobb t veckan,,,

Å kanske, kanske ser jag en ljusning långt därborta i tunneln,,,nu ska jag bara hitta dit å inte gå vilse på vägen,,,för det skulle kanske vara det absolut bästa som kan hända just nu,,,ja förutom miljoner på banken å allt annat sånt orealistiskt ;)

Men det känns som en stor himla klippa släpper från mitt bröst just nu, även om den inte har sin fulla rätt att släppa än...Men så har jag kämpat rätt länge oxå...

Ha en fin fredag alla goa!

Kramar...

Inga kommentarer: