tisdag 14 augusti 2012

Idag,,,

Har jag varit m doktorn m dottern och kollat hennes mkt märkliga utslag?!
Vi for t Bollnäs å fixade mig ett nytt pass,,,
for hem igen,,,
hämtade sonen på fritids,
Fick klart att Saga får byta skola, Inget fel på skolan, däremot en aning ont m tjejkompisar och tyvärr, på en liten skola blir sånt väldigt kännbart,,,Å dotterns välmående går i första hand, hur bra jag än tycker om personal å skola i sig,,,
Åt tacos t middag, sambon drog på möte,,,
Vi andra + mormor och ena systern gick hem t gammelmormor å gratulerade på 81-årsdagen,,,
Vi kollade in lillasysters nyinköpta bil,,,
Sen gick vi hem igen, mormor stannade hos oss en stund,,,
Dottern hade/har feberfrossa å bäddade ner sig själv i soffan,,,
medans jag å sonen diskade, sorterade tvätten, skurade badrummet, plockade lite överallt å bäddade rent i sängen,,,

Nu,,, la fröken Grälls omkull sig i soffan å tänker inte göra så mkt mer denna dag,,,

Ja, just ja! Jag å goaste kompis M, åker t Turkiet om 10 dar,,,
Så ja, en härlig dag! Det har jag haft :)

Kramar...

Inga kommentarer: