torsdag 23 augusti 2012

Den onda,,,

Halsen har nu intagit fröken Grälls kropp.

Har dock jobbat, ätit utepizza m kidsen, kollat på alla karuseller på Strömmingsleken, shoppat ett par rosa jeans på Hollywood åt dottern, varit ut på dollar å köpt bärplockare t sonen, å en massa mer saker, slutade alltså jobbet efter kl 13 och kom hem nyss 18.30,,,

Kommer hem å ser (återigen) att mitt hem förfaller å det går fort kan jag lova,,,

Ikväll ska jag alltså leta fram diskbänken och sen ska jag leta fram köksbordet å när d väl är hittat ska jag leta fram nya saker att fylla köksbordet med, innan de ska få slutdestination i resväskan,,,
ett bad lr en dusch borde prioriteras,,,

Å vet Ni, jag ORKAR inte,,,vet inte hur jag ska bete mig för att börja, vart jag ska börja lr ens när (Nu??)

*ligger kvar på soffan*

Kramar...lr nåt...

Inga kommentarer: