torsdag 16 augusti 2012

Dagen,,,

började fint,,,
m havregrynsgrötsfrukost m kidsen,,,
sen en cykeltur m kidsen t E-center å hem igen,,,
Lunchbesök av fina M,,,altanhäng,,,yatzyspel, glass å kaffe,,,

Sen,,,
humöret på sonen gick ner,,,
slet som ett arsel i tvättstugan,,,
fick ett tråkigt besked med posten,,,( som kommer ta massa energi av mig)
sms från polisen 15.02 att passet har kommit men att de stänger 15.00,,,(jaja, jag kan hämta d på måndag, men det lilla, försämrade oxå dagen)
sms nr 2, från dotterns tränare om att lotterna ska redovisas på lördag,,,Vilka lotter??Gaah, de lotterna som vi skulle sälja över sommaren, som jag har glömt bort totalt,,,
Och d blev officiellt idag att min kära chef på Rådhuskonditoriet, har bestämt sig för att släppa företaget och gå vidare ( slut på mitt jobb där mao)
Samt att jag endast har 4 jobbdagar kvar på Albertina, innan de stänger för sommarsäsongen,,,
:(

Summa summarum : Totalt nollställd just nu...
Helt slut på energi,,,

Dessutom behöver bilen lagas, kläder strykas, akvariumet rengöras och pappershögen växer helt galet fort, oxå var det de dära lotterna som måste säljas då,,,
Skitsaker egentligen,,,men ibland blir det bara för mkt på en gång, å idag är en sån sak,,,
Nåja, alla dagar kan inte vara guds gåva själv...

*drar filten över huvudet en stund* *andas*

Inga jävla kramar idag...

Inga kommentarer: