lördag 18 augusti 2012

Fröken duktig ;)

Eeh,,,lr?!
Äntligen har jag kommit igång å tränat igen,,,inte sådära överdrivet mkt kanske, men dock ändå :)

En längre cykeltur å två st entimmars jogging/pw turer denna vecka,,,förutom nåt jobbpass då, å tro mig då springer man fan hela tiden ;)
Hoppas det nu bara håller i sig,,,
Imorgon, lite Albertinajobb,,,
sen tänkte jag nästan hinna, orka med en pw t kvällen,,,

oxå det bästa på lääänge:
På tisdag öppnar återigen simhallen efter en alldeles för lång sommarstängning,,,tro mig, hinner jag inte dit efter jobbet på tisdag så kommer jag att befinna mig i bassängen på onsdag,,,fy tusan vad jag längtar efter att få dra några längder nu,,,haha nästan som att jag hade abstinens efter att träna, haha jag??? Men tjaa, det verkar inte bättre, hörrni ;)

Nu ska jag nog läsa lite bok lr om jag ska orka gå ner å testa ett par bikinis som jag tror är för stora, men skulle vara finfint om det satt som ett smäck,,,vill jue slippa bada näck i Turkiet ;)

Kramar...

Inga kommentarer: