onsdag 22 augusti 2012

Efter,,,

att ha varit in på fäjsbooook å läst några (många?!) statusuppdateringar,,,börjar jag nästa bli lite uppskrämd,,,
Alla verkar vara döförkylda å må som en påse skit just nu,,,
så även halva vår familj,,,(fast det har jag förstås upplevt här hemma själv, inte läst på fb *poängtera* )

Jag har äran att få jobba alla dagar fram t på söndag nu,,,så därför får inte jag bli sjuk!
Jag och Maria åker t Alanya på söndag, förra gången vi var där, hon och jag, däckade jag i magsjuka å hon fick spendera resan på egen hand,,,haha ja jag med då, men som badkaret på vårt halvskabbiga hotellrum, som min enda utsikt av Turkiet,,,
SÅ därför får jag absolut inte bli sjuk...

I förebyggande syfte går jag därför ikväll omkring m raggsockor, en filt runt axlarna å sörplar te m honung som om det vore värsta lyxchampagnen, käkar halstabletter som om d vore d bästaste godis jag någonsin smakat?!

Om jag gått å blivit helt puckad??
Ja ni, jag börjar f-n tro det!

Kramar...

Inga kommentarer: