lördag 19 november 2011

Ojojoj,,,stackars mig...

Det här är fanken inte roligt :(

Alla fina partyglada människor, verkar ha bestämt sig för galej,,IKVÄLL!
Hahaha gjorde ett tappert försök att ta mig t tvättstugan för att köra ett par maskiner jag,,,visste tametusan inte hur jag skulle bete mig för att komma hem igen...Helt slut!

Så ja, det spelar väl inte så stor roll, vad jag vill när hela kroppen säger ifrån :(
Gläds åt kidsen iaf, som är på simläger tills imorgon,,,träningar, mys, taktik, kvällsfika å övernattning i omklädningsrummen på Hällåsen...Förstå själv att vara 8 år å göra nåt sånt,,,Tack gode för detta tillfälle när jag ändå bara orkar ligga å inte är ett dugg rolig :)

En film ska jag nog orka med iaf,,,bara det att jag måste åka å hyra en först...

Kramar...

Inga kommentarer: