lördag 5 november 2011

Lördag = Vilodag?!

Dagen har bara försvunnit,,,kidsen har varit m mormorn på Teatern å kollat in moster å lite annat härligt teaterfolk :) Gubben försvann upp t Forsa för ett födelsedagsfirande han,,,å sen vidare t Mohed...
Och jag, ja jag dammsög, strök å spelade musik så högt jag bara kunde utan att reta upp grannarna alltför mkt ;)

Nu har kidsen å jag satt igång Kung Fu Panda 2, krypit upp i soffan å bara myser :)
Vill ödet mig ngt skoj ikväll, så går jag iväg lite senare t en vän, som jag inte känt alltför länge, men som jag tycker mkt om,,,vill ödet att jag ska vila, så ges mig ingen möjlighet att ta mig iväg...

Logiskt?! Nja, ganska eg. men familjelogistiken är inte alltid logisk utan den bara är ibland å då är d bara att anpassa sig :/

Men önskar Er en fin kväll, det gör jag!
Kramar...

Inga kommentarer: