onsdag 16 november 2011

Gratulera eller beklaga??! ;)

Jamen,,,
Det var väl vid den här tidpunkten för 15 år sedan jag hittade mannen som skulle bli mina barns far...
15 år!!!

En sjujäkla resa vi har gjort,,,upp å ner, hit å dit, superfina minnen, roliga händelser å konflikter och sorger, livspussel som inte passar,,,nygjorda pussel där bitarna passar bättre,,,sömnlösa nätter å nätter fylld m törnrosasömn...

Framtidsdrömmar och tillbakablickar, empati å ibland viss del av arrogans,,,
Tvärsäkerhet och osäkerhet,,,Bubblande lycka lr kokande ilska, oftast en liten dos av båda...Uppbrott och återfinnande,,lugn i själen och trygghet,,,

Ja Ni alla fina,,,listan kan göras hur lång som helst när man ska beskriva vad ett 15-årigt förhållande innehåller och har innehållit.

Vad framtiden ger vågar jag ej sia om, kanske blir det 15 år till, resten av livet lr så slutar allt imorgon,,,Framtiden är en osäker plats där frågorna sällan ger svar utan bara dyker in när svaren anser att d är lämpligt?!

Gratulerar oss m att tokslut å halsont gå och lägga mig, för att sova allena m kidsen, medans Han denna dära jag skrivit om, är på Politiska uppdrag, äter 3-rätters och bor på hotell ;)

Life is sweet,,,men absolut ingen romantisk film, inte hos oss iaf :)
Gonatt!

Kramar...

Inga kommentarer: