tisdag 29 november 2011

Min önskelista julen 2011!

Snälla Tomten jag önskar mig:
En låååång Resa till ngt varmt land m urtrevligt sällskap,,,

 Glada, snälla barn,,,
 Sol å mera sol å kanske ett å annat förbjudet nakennattsdopp ;),,,
 En biljett t nästa P&L 2012,,,
 Livskvalitet,,,
 Musik,,,helst i ngn form som jag uppskattar,,,(Volbeat)
 Den snyggaste (Jared Leto, för Er som inte ser),,,ok behöver nödvändigtvis inte vara han men håll med om att han är ett himla härligt exempel,,,
 En hårklippning,,,Så där som på bilden jag bifogar vettja,,,

 Tid å ork t fina vänner,,,

Åsså gärna en resa t älskade syster i Sthlm å lite tid m hela familjen ngn gång ibland,,,
Samt en fast anställning,,,
Hoppas att jag nu inte begär för mycket ...?
Men drömma lite kan man väl få göra? ;)

Kramar...

Inga kommentarer: