söndag 13 november 2011

Morgonstund är inget för mig, men jag försöker ;)

Lördagkvällen bjöd som sagt var på en pigg son,,,
syrran är på tjejträff/fest å vi kör igång Star wars 2:an...Lycka!
 Själv kämpade jag rätt hårt på att hålla mig vaken....
 Men näe, det gick inte ;)
 Filmen tog slut, å jag vaknade upp t Timbuktu :) Fint!
 Så idag var det farsdag, detta jippo som  är tvådelat, vi firar barnens far m glädje å paket,,samtidigt som jag inte firar min egen far...som sagt tvådelat...
 Sen har dagen bestått av att sortera allas mössor å ensamma vantar å raggisar...*suck* förstår inte hur det alltid fattas ngn make/maka...
 Fick även kapitulera å hänga undan älskade jeansjackan å kidsens regnkläder å lite annat...
Bye bye, ses t våren igen då?!
 I städartagen,,,hahaha alltid m en sjal på huvudet när jag städar,,,hemmafru, tantvarning lr bara en simpel arbetsskada att d ska vara hygieniskt???
 Sagagumsan, genomförkyld å tokslut,så hon la sig nere å kollade på playboy mansion, medans jag for runt m dammtrasan ;) Å ja, man kan ifrågasätta hennes val av tv-program men hon var så nöjd för en stund :)
Imorgon, Rådhusjobb, tidigt, för tidigt,,,men,,,
Väldans glad för att jag har ett jobb, där jag behövs och där man känner uppskattning å...Ähh, jag är helt enkelt glad att jag har ett jobb!
Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: