fredag 31 oktober 2008

Utmanad!

Go kväll!

Nu sover äntligen barnen och ska nu strax börja kolla på film.

Finns så mckt grym musik, den här hör definitivt dit :)



Jag är utmanad!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag älskar singing bee och tycker oftast att jag är bättre än de tävlande.*skratt*

2. Jag har fiskarnas stjärntecken tatuerat i nacken och planerar en till snart.

3. Jag är en jäkel på att spackla och rusta upp gamla möbler.

4. Har en förmåga att dra tequilarace på fyllen, rekordet är 13 st på raken.

5. Blev gravid med Saga fastän p-piller åts !!! Tänk på den ni!

6. Har kåldolmar som favoriträtt.

7. Blir oerhört känslosam när jag är onykter och bara måste "berätta saker" fastän jag kanske borde va tyst. På gott och ont ;)Brukar dock resultera i lite "dagen-efter" ångest, haha..

Jag utmanar:

Hoppas att ni antar detta :)


Ha nu en fortsatt toppenkväll, Sov Gott på Er, jag kommer förmodligen sända ngn av Er en tanke innan jag somnar. Pöss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe... Hittat din blogg..kul kul!!!!!!!
Ser att du håller på förnyar ert sovrum..dutti du är gumman!!!
Hummm..höras på luren nån dag :) hahaha..MÅSTE!!!!
Puss kram påre...
Annsofie...

Anonym sa...

AHA! Så det är HÄR du är ;-))
Jodå, jag antar utmaningen, men måste fundera lite, jag är ju så vanlig men nåt konstigt ska det väl finnas?? Eller är det så, att jag ÄR konstig hela tiden??? Detta tål att tänkas på *L*
Välkommen in i bloggvärlden Sofia!