tisdag 28 oktober 2008

Dagarna snurrar för fort! :)

Gokväll!
Idag har jag jobbat ute på Funemässen, en restaurang på den numera nedlagda flygflottiljen F15. Alltid lika roligt! Världens mysigaste ställe, enligt mig. Jag smet från mina studier för en dag och det var så skönt, efter jobbet tog jag en lååång promenad hemåt, upptäckte att jag missat en "date" med kära Gurra så jag la omkull mig på soffan istället och tvärslocknade *skratt*
Och nu ikväll har min älskade Saga börjat på skytte och hon tyckte det var så kul, så nu är även jag lite taggad på att börja, haha,,,man blir aldrig för gammal för att lära sig nya saker!




Här ett kort på min Saga!



Imorgon blir det också en lite halvkörig dag,,,tandläkarbesök med båda barnen, deadline på en bokanalys (vilken jag ännu inte kommit igenom, då jag somnar hela tiden) och så kommer min syster m familj upp från Sthlm och jag har lovat att stå för lite käk...Men det blir säkert en trevlig dag, bortsett från tandläkaren då :/

En liten, stor fundering: När man har "allt", är det då ok att få känna en enorm tomhet emellanåt, att frångå normen, hur det ska vara? Känna rastlösheten krypandes i hela kroppen, men veta att idag är det huvudet och visheten som får styra och inte magkänslan? Vem/vad är det som bestämt att det ska fungera så?

Näe nu ska jag gå och somna med skön musik i öronen och förhoppningsvis drömma om det vackraste ;) Hoppas Ni också får en god natts sömn!


kramisar

Inga kommentarer: