fredag 31 oktober 2008

Jag ser det snöar!

Halloj!

Inatt när jag skulle gå och sova, vid halvtvå såg det ut så här ute. Syns lite dåligt kanske, men det snöade och tror ni att jag ville sova då NÄE! Det här är det bästa jag vet :) Hade jag vågat mig ut så hade jag lätt gjort det, men nu tycker jue inte jag om att promenera själv på natten. Nu har det fallit lite mer snö, som snart är borta, men förhoppningsvis kommer det en riktig vinter i år, med metervis med snö. Lovely!



Sen var jag bara tvungen att föreviga mina smågrisar som sov så skönt, så skönt!





Annars idag, händer nog inte mycket. Genomförkyld och allmänt jätteseg, men ska väl iväg en sväng iaf och handla lite och kanske hyra en film till kvällen. Tapeter t sovrummet har jag ännu inte hittat så vi får väl se när det blir av...
Ska försöka spackla klart idag,så är jag åtminstone klar med det. Sen skulle jag nog behöva läsa klart engelskaboken, så jag kan fokuserara på tentan till vecka *gulp*
Skulle behöva städas här också, men det tror jag gubben får göra, känns som jag har att göra ändå.
Blivit utmanad av Sofia P också, ska lägga in det lite senare...
Tills dess,Kör försiktigt om ni ska ut m sommardäcken idag och stor pöss på er!




Inga kommentarer: