lördag 24 maj 2014

Wiiiee!
En skoluppgift till inlämnad!
Jag vet, tjatig nu jag, men det är så förbaskat skönt att se hur de minskar och det är med vånda och lättnad jag trycker på knappen "lämna in uppgiften"
Sen är det liksom klart, jag kan inte finslipa nåt mer på den, jag kan inte lägga till och ta bort, jag kan bara vänta på ett omdöme och ett betyg.
Trodde aldrig jag skulle hinna fixa allt som behövdes innan resan, men allt som jag satt upp att jag skull fixa innan är inlämnat med typ 7 sekunders marginal...
Annars idag, har jag solat och lagat mat inför matstafetten imorgon, vad vi fick berättar jag inte nu, å inte heller vad vi ska laga lr jag har ju förberett allt idag!
Har även hunnit sola och lyssna på döbraig musig #todiefor
Imorgon då, matstafetten på kvällen, men på dan,ska jag ligga i solstolen, ta ett långt bad, skjutsa sonen på kalas, måla naglar, gosa med kidsen (om jag får för dem?!)
Tänker bara njuta av att jag fått bort så mycket i skolan :)
Men nu, skvallertidning och gosig säng,,,för den där fågeljäveln höll mig vaken till 04.30 inatt med sin sång, gissa om jag var galen och det underlättade inte mina insomningsproblem,,,
Kramar...

Inga kommentarer: