tisdag 20 maj 2014

Det här är inte kul!
Inatt när jag la mig i sängen kändes det konstigt när jag snuddade kinden,,,
jo men visst, en halv tand var visst försvunnen!!!
Så nu har kinden skurits upp av det vassa (det är en tand längst in) och jag fick en akuttid hos tandläkaren,,,IMORGON!
Så just nu har jag ont, är grymt orolig för bedövningen och tycker det är himla trist att mina kommande skattepengar tittar in på kontot en snabbis å försvinner på en tandfan som oxå kommer försvinna...
Nä ni, i detta ser jag inget gott,,, lr jo, jag har knappt kunnat äta idag och kommer förmodligen inte kunna äta så mkt imorgon heller...Så snabb bantningskur innan solresan är ju förstås bra?!
..................................
Annars,,,har gjort ett slutprov i en kurs idag, spelat brännboll med sonens skola och picknickat i regnet, handlat till matstafetten å handlat lite annat, tvättat en massa å påbörjat ett annat skolarbete...
Så jo då, trots tandeländet så har det varit en fin dag :)
Kramar...

Inga kommentarer: