söndag 11 maj 2014

Tyckte nyss att jag bloggade, men jag såg att så inte var fallet,,,
en galen vecka med hemmafix, plugg, utekväll med flickorna från förr, jobbdag på fune idag, med massvis av frukostgäster och 250 lunchgäster, middagen tog cheferna hand om :)
Imorgon mera funejobb, sambon kommer hem efter en helg i Gävle å vardagsveckan börjar,,,
med funejobb, massvis med plugg, möte, tandläkaren för dottern, sedvanliga träningar, mera plugg, bakning till torsdag och då sonens skolas vernissage,,,
Jag vet bestämt att det är något till helgen också, men vad?!
Nu äre iaf tid för sängen, för jag ska snart befinna mig på jobbet och leverera...Lucky me! Lucky the gusests! Det blir en fin dag :)
Ja just ja, Mello med kidsen ikväll också,,,fy satan vad dålig vinnarlåten var, om budskapet säger jag intet ngt ont, men låten??! Men hej,ok, Europa har röstat,,,
Kramar...

Inga kommentarer: