måndag 19 maj 2014

Halloj!
Jo men vet ni,,,jag överlevde denna kaosartade vecka :) Har tom hunnit mysa å bara vara igår kväll,
svärföräldrarna bjöd på pizzamiddag, efteråt for vi hem tillsammans med gubbens tvillingbror med familj, kaffe å glass på varm altan, sen ner på stan, där vi strosade omkring ett par timmar...
Mycket trevligt och väldans skönt avbrott i allt stressande :)
Till veckan om ännu stressigare...
Matsäck å skjutsning för sonens friluftsdag imorgon, möte på Cfl, hem å ta emot fina för litet"möte", hämta hem sonen, fotbollsträning i Borg å friidrott på Hällåsen!
Tisdag plugg hela dan samt friidrott (skjuts å hämtning) samt brännboll, matsäck å mys i Vågbro samma tid,
onsdag,torsdag, samma lika i stort sett,,,+ skolarbete där jag ska vara med under skoldagen och observera,,,
fredag återigen matsäck t sonen, en lugn kväll?! (packa för utlandet), lördag, sonen bjuden på kalas, kidsen sova hos mormor, gubben kampanja på stan och på em/kvällen matstafetten,
Söndag, få hem barn, morsdagsfirande för mig men även för våra fina mammor, packa ordning det sista...
Måndag natt far vi...
Däremellan ska jag hinna två stora inlämningsuppgifter, ett slutprov och ett muntligt förhör...
Gode gud - Ge mig massa energi denna vecka också!
Hörs Hej!

Inga kommentarer: