onsdag 16 april 2014

Påsklov...

Twilight kväll nummer 2,
jo men man tackar då...
Annars då, fick ta med krasslig dotter ner till Gävle fram och tillbaka idag, skulle hämta hem gubben, dottern var mindre pigg och jag ville inte lämna henne ensam hemma, så hon fick snällt sitta och "vila" i bilen...
Hann iaf på den knappa timmen vi var där, äta lunch, shoppa två par skor åt mig, jeans åt sonen, vårjacka och skor till dottern å lite småsaker inne på Stadium...
Nöjd själv över hur supereffektiv jag var!
.............................
Sonen har gått på påsklov idag och jag undrar om inte dottern också har gjort det genom sjukdom,,,
Vi får la se hur det mås imorgon när vi vaknar,,,
Själv ska jag å sonen bränna av halvmilen på Borg på morgonen, handla mat, gå och fika och kanske en bowling, innan han tyckte att vi skulle fixa en trerätters och fira påsklovet...
Det är fint med barn, fullfart framåt hela tiden!
Kramar...

Inga kommentarer: