onsdag 30 april 2014

Ett riktigt fint påsklov med massa härliga dagsutflykter och motionerande!
På två och en halv har 5 cm i midjemått bara rasat bort!
Och det är ju himla trevligt med tanke på den kommande sommarsäsongen, när jag faktiskt ska få bada :)
(fick förra året oxå,men då jobbade jag mest och hade inget liv)
Så denna sommar ser jag mycket fram emot...Första sommaren på 7 år, då jag kommer få lite ledigt!
Men nu är det bråda dagar,,,har krånglat med csn och jag ska nu läsa in olika kurser en aning snabbare nu,,,t ex en kurs som jag hade 8 veckor kvar på, har jag nu bara 1 uppgift, ett muntligt förhör samt ett slutprov kvar, och det är på måndag....
Så 8 veckors kvarstående kurs tänker jag nu fixa på 5dar!
Heja mig,,,
Och jag antar att ni förstår att det kommer vara ont om bloggande en stund va?!
Ha det bäst!
Kramar...

Inga kommentarer: