måndag 14 april 2014

Hola amigos!

Efter att försökt bli ljusare i håret en längre tid, tror jag nu att jag har lyckats hyfsat,
har provat en sisådär 4 omgångar med varierat resultat...Under några månader...
Men skam den som ger sig,,och nej hårsalonger är inte riktigt min grej, hade ju en favoritfrisörska som jag litade på helt och fullt och som förstod exakt hur jag menade med mina värdelösa förklaringar! Tyvärr skolade hon om sig och slutade frisöra...
Så då gör jag det själv så gott jag kan :)

Annars då mina fina, livet börjar vända åter efter en tung höst, vinter och vår...Ett år sen nu, som mitt liv gick i helt fel riktning och först nu börjar jag landa och känna att jag kan andas igen,,,
Handleden är fortfarande ett problem, då den smärtar så fort jag anstränger den,,,men men allt kan alltid vara värre...
Nu en tur till biblioteket och sen hämta hem sonen,,,
Hörs Hej!

Inga kommentarer: