lördag 15 mars 2014

Tänk att jag fortfarande ända sen tonåren, funkar bäst på natten?!
Trodde att med ålder och visdom kom förståndet att lägga sig i tid, vakna i arla morgonstund och få ut så mycket som möjligt av dagen...
Men nej, idag har jag yrat omkring, tvättat å hängt tvätt, tvättat å häng...ja ni fattar,
handlat å hämtat hem barnen, umgåtts å kollat mail å viktigheter (läs fejjan, insta, twitter), plockat lite här å där, sonen drog efter sedvanlig fredagstacos , iväg för att sova hos kompis, dottern drog på en härlig kväll på verkstäderna, å vips passerade kl.19,,,sambogubben diskade,kom till ro i soffhörnet där borta, fastnade i ngn serie och somnade,,,å där och då kom lugnet hos mig,,,
Hela min fredagskväll har jag pluggat! Nu sover alla som är hemma utom jag,,,å det är så skönt!
Så skönt med de egna tankarna, inga avbrott med onödig kommunikation ;) Jag bara är!
Fast lite vuxen är jag, för jag inser att den här tiden ska tom jag sova, så nu får det bli skvallertidning i sängen istället...
Kramar...

Inga kommentarer: