onsdag 12 mars 2014

Länge sen nu mina vänner,,,
har sportlovat med kidsen, pluggat och sportlovat mer med kidsen och karln i Sthlm hos syster med familj,,,vi har turistat massvis då sonen inte kom ihåg Sthlm, så vi var på museum, gick i gamla stan, gick runt slottet...you name it ;)
shoppade lite smått, åt gott på restaurang å hos syster, drack bubbel, kollade film å det bastades...På vägen hem stannade vi å shoppade i ett blåsigt Uppsala :)
Veckan hittills har bjudit på plugg, tvätt, mathandling, sjuka barn, jobbsamtal, skolsamtal och så idag då en operation på högerarmen,,,
Den gick fint, men f-n när bedövningen släppte helt ikväll *snyft* så sjuuukt ont, kändes som en fröjd att föda barn...#överdriver
Så nu ska jag fortsätta kolla Petter på fyran,tycka synd om mig själv och min smärta och hoppas jag kan få sova inatt...
Ha det fint!
Kramar...

Inga kommentarer: