lördag 29 mars 2014

Fick insomningstablett av mamma igår, så att jag skulle kunna få sova ordentligt en natt när jag skulle upp och jobba...
Tada!
Vilken jä-a skit va?! Kl 01.50, nästan två timmar efter jag tog den dära förbenade tabletten låg jag fortfarande och räknade får som hoppade på väggen lr nåt...
Iväg å jobba ändå, mååånga mackor, å många lunch senare har jag landat i soffan.
Imorgon mer jobbtimmar till trevligt storsällskap :)
Har nu räknat ut (alldeles själv faktiskt), att någon gång, när det gått tillräckligt lång tid, läre man ju stupa av sömnbrist...?!
Eller?
De här senaste veckorna har jag i snitt sovit ca 20-25 timmar/ vecka...Totalt! (25/7=3.57 timmar/natt)
Galet! Knäppt! Sjukt!
Så snälla du där uppe, istället för miljoner på banken å lyxvillan på Jamacia, Kan du väl offra dig å låta mig få en natts sömn?
........................................................
Sagisen håller iaf på med middag hon, Grekiska färsbiffar, fetaostkräm, rostad sötpotatis och rostade rotsaker...Till det ett stort härligt glas cola!
En ska ju upp å jobba imorgon liksom,,,
Kramar...

Inga kommentarer: