tisdag 27 juli 2010

sommarbilder del 2 :)

Ja, men...
det kommer att bli galet det här, datorn och jag är verkligen inte bästa kompisar nu för tiden, så bilderna jag lägger in kommer verkligen inte i "rätt ordning".
Haha inte för att ni vet vad som egentligen är rätt ordning, men ändå, ett litet klarläggande från min sida ;)


Finaste storasyster :)

Fnissiga barnvakter :)

Födelsedagsfirande :)
Urfin och supergod tårta......



....som tyvärr inte villa ligga still...


Kussarna :)


Japp, i Marmen sover man skönt!
Olivers nyaste bästis :)



Fam. Andersson och svärfar på grillning :)



Fam. Hagström/ Eriksson kom t oss och bjöd på grillning :)
Ok, här ser de inte så illa ut som de faktiskt gjorde på riktigt ;)
Olivers fötter efter en dag på hårdrocksfestival ;)
Fina vänner...

Dee Snider, himself..

Twisted Sister :)




Saxon

Vanligt och backstage ;)
Ska det va, så ska det tydligen vara ordentligt,,, eller nåt?!

Japp, som sagt i en alldeles egen härlig ordning :)
Idag har handlats lite, växlat lite eurosar, fixat å donat...
Imorgon lite öl i Gävle? Söderhamn?
Well, så långt har jag inte kommit än, men trevligt ska det bli :)
Nu ska jag ta hand om mina olivoljeinpackade fötter å betala räkningar *suck* så här miss i nassa...
Hoppas Er dag varit himmelsfin!
Kramar...

Inga kommentarer: