torsdag 8 juli 2010

På det stora hela...

Torsdagkväll...
Dan har varit...tjaa...lugn?!
Mitt magonda eskalerade så imorse insåg jag att det här med jobb och toalettbesök, är nog inte en så lyckad kombo...särskilt inte när man jobbar med mat t sköra individer :/

Hur som...det avtog så smånigom, men trött efter natten...Njöt av solen så gott jag bara kunde, åkte t svärfar m Oliver och helt plötsligt stod jag hos honom å rensade alla vackra pelargoner :)
Han är ju så allergisk och nu när vår fina är på sjukhus, ställer det till små vardagliga "bekymmer". Men nu är de så fina igen *L*

Saga med pappan drog upp t Berget de, på trivslekväll och jag å Oliver stannade hemma, kokade grytbitar och la i marinad (grillspett i morgon kväll), bakade chokladmuffins och kokade rabarberkräm.

Ja just det, har jag jue glömt att berätta:
Om cirkus en månad har jag bokat resa till mig och barnen. Japp, vi tre, Näpp inte M, valår :/ betyder helt fel tid att åka bort en vecka en månad innan valet....
Jaja,,, ska bli så himla härligt så ni kan inte förstå :)
Rhodos blir det, ska bli kul att se om jag känner igen nåt, var jue där för typ 15 år sen,haha...
Vi slog på stort å bokade ett 4-sjärnigt hotell m halvpension och strandläge.
Ska man åka m barn allena, så ville jag faktiskt ha det lite bekvämt :)

Nu mina fina, ska jag krypa ner i badet, gå å lägga mig, för att imorgon jobba t 16.30...
Sen blir det Rock Weekend för mig å gubben. Himmel å Pannkaka, nu är det alltså dags för mig att få gå på festival.... ;)
Kramar...

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad roligt med utlandsresa med bara barnen! Ja, säkert hur roligt som helst att vara hela familjen också. :) Men klart du ska ta chansen att komma iväg ändå!