torsdag 29 juli 2010

Nästa gång blir det krogen i Gävle!

Hej
Igår var jag ut å testade onsdagskroglivet i sommarSöderhamn...
Men vadandetta???
På krog nummer 1 dit vi gick för att äta, var vi så gott som ensamma :(
På krog nummer 2 tog de inträde för att vi skulle få köpa varsin öl :(
Tack gode att mitt eminenta sällskap och jag roar oss själva *skratt*
Hade väl en liten dröm (förhoppning) om att ngn rolig person skulle dyka upp å förgylla vår kväll lite till, men icke...men det var tydligen kvällen ikväll man skulle slå till, om man önskade det :/ Men onsdag= lillördag liksom...?
Nåja, vi hade fruktansvärt roligt bara vi två och det är en kväll att blicka tillbaka till när man sitter i gungstolen om sisådär 50 år, haha...
Annars...
Jag förde över lite bilder igår, hos vår fotoaffär...blev lite smått häpen när det uppdagades att det var 3115 !!! bilder som skulle överföras och tömmas från la kamera, hahaha...kanske borde göra det där lite oftare ;) Men nu är den tömd och bara att börja om från början...
Å då kan man tycka att jag borde lägga ut lite bilder, men näe inte ikväll, datorn seg, jag seg...
så vi tar det en annan dag...
Ha det bäst alla Ni vackra, härliga därute!
Kramar...

Inga kommentarer: