torsdag 15 juli 2010

Min sommar; del 1, Freluga Trädgårdsscen, Moneybrother :)

Har i snart 1 timme försökt lägga in musikklipp för att visa er mitt himmelska, magiska kväll,,,men tekniken vill annat och klockan ringer på jobb om 6!!! timmar, så Ni får hålla till godo med lite vanliga bilder istället...
Nöjäsigt :)
Jag å finaste Maria
Picnick, kycklingsallad m getost å valnötter avrundades m kaffe, daimtårta, hallon å jordgubbar :)
Naturligtvis så lockades jag tömma kaffe över halva mig :/ Så går det när man applåderar och håller kaffemuggen samtidigt *smidigt*
Moneybrother, oj oj oj, vilken karl ;) Ett grymt gig, fantastiskt bra *rysningar*




Fortfarande helt lyrisk ;)
Gubben min tog barnen på Berget istället, haha släng sig i väggen, säger jag...
Detta var "världsklass"
Som ngn kommenterade min status på "fejjan" idag...
- Lyllo!
Japp, det kan också jag säga, det här hade jag inte velat vara utan för allt i världen...
Nu sova, så jag orkar göra ett bra jobb imorgon :)
Forts. följer....
Kramar...

Inga kommentarer: