måndag 11 juli 2011

Stughäng :)

Nu så,,,
är jag inne på andra å sista lediga dan,,,har spenderat tiden nere i stugan vid Marmen,,,
Har paddlat kajak för första gången i mitt liv,,,härligt men attans så jobbigt d var ;)

Har fiskat en massa, grillat, myst inne å fixat å donat ute, tapetserat dasset?! Mindre roligt ställe att tapetsera på, men välbehövligt å oj, vad mkt trevligare det blev att gå dit ;)

På fm idag, skulle lite saker uträttas inne i stan, så jag tog m en kompis t Oliver ner, så nu ligger de å gubben min i Friggen å sover å jag å Saga har storstugan för oss själva...

Oerhört sköna dagar, även om det har bjudits en regnskur m åska å blixtar,,,lite blåst å lite mulet,,,men så himla efterlängtat att få lite tid m kidsen :)

Imorgon, åks d hem igen, för då är d åter jobbdags :) Inte så dumt d heller må jag säga...

Nu mina vänner, nu ska jag läsa lite, lyssna på Marmenvattenkluckandet å bara njuta...

Kramar...

Inga kommentarer: