fredag 15 juli 2011

Sometimes...

Trött så jag stupar...
Hade svårt att somna natten som var, slog igen mina blå strax inna 04-tiden,,,för att väckas av sonen före 06, som kom upp å var så ledsen å mådde så dåligt,,,buttade t gubben som fick hämta alvedon, sen fick han ligga mellan oss,,,Hmm...det var rätt många år sedan vi sov 3 i sängen ;)

Kl ringde före 08,,,höll på att börja grina av trötthet,,,men sjuk var jag jue inte så bara att kliva upp, bita ihop å fara iväg t jobbet...Men ville inget hellre än att stanna hemma...

Kom t jobbet, förberett bra kvällen innan, så det hanns en hel del,,,sen baboom...bara vällde in matgäster,,,på slutet stod jag bara å fnissade åt allt som sades inne i köket,,,var så övertrött så jag vet inte vad,,,Grymt roligt när d kommer så där mkt gäster, men kanske kan man önska att de skulle komma m lite längre emellan varandra...Men d gick bra (tyckte jag),,,

Kvällen har varit fullt upp den med, då gotjejerna haft spakväll här hemma, jag å syster for ut för att visa henne Stenö å handla lite på E-center å blablabla...

NU,,,ska jag verkligen gå å sova så jag är pigg å glad imorgon igen :) Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: