tisdag 26 juli 2011

Dumla halsen :(

Men nu så...

Har jag varit i Hudik m sonen å Maria :) Shoppade lite, åt god mat, avslutade m mjukglass...For hem å handlade lite på Coop,,,
Hann dock inte med alltför mkt handling (tur det) då jag åkte t Stenö för lite pappersjobb innan roadtrippen, i vanlig ordning blev jag kvar längre än vad som tänktes ;)

Nu ligger jag här å tycker himla synd om mig själv,,,har superdupermegaont i halsen :( Å det stressar mig när mitt jobbpass för morgondagen är 12-00...Så Ni förstår själva...
- Man är inte sjuk ett sånt pass! Går bara inte för sig :/

Så imorgon när jag vaknar, önskar jag att den onda halsen försvunnit m skönhetssömnen...

Å för alla Er som funderar, Kom ut t Stenö å quissa lite, tippar på 600 härliga gäster även denna tisdag oxå, det börjar 20.00 men smart drag att komma timmen innan om man vill sitta :)

GonattKramar...

Inga kommentarer: