onsdag 15 april 2015

Hola amigos!
Sjukt vad dagarna bara försvinner? 
Inne på tredje träningsveckan och nu börjar det gå lite bättre,,,konstant träningsvärk, sjukt snabbsomnad på kvällarna och tjaa, det är väl resultaten hittills ;)
..........................................................
Jobbar och börjar redan nu få ångest av att min anställning snart upphör för ett långt sommarlov,,,ska bli så lyxigt att få ha semester/sommarlov med mina barn, vilket jag verkligen inte varit bortskämd med (sommartid= högsäsong som kock),,,men jag trivs ju så himla bra, så jag vill verkligen inte sluta jobba för att vara ledig heller,,,
............................................................
Annars då? Jo tack, hade ett fint påsklov med kusinbarn å  egna barn,,,massa roligheter inbokad, Petterkonsert med tillhörande Gävlehelg, konfirmation för dottern, dotterns födelsedag, bröllop på slott i Uppsala, systerdotterns student i Stockholm, egna barnens skolavslutning, schools out, fest med kollegorna från jobbet, finaste vännen fyller år,,
,Också lite längre fram ändå, så bokar vi in och bockar av ytterligare en Maggiokonsert! Tror det blir den fjärde jag ser med henne! Ja just ja, jag och gubben min ska ju se Ola Salo på Freluga också!
Bara massa roligheter toppat med massa mera träningstimmar som förhoppningsvis ger resultat och jobbtid med helt underbara kollegor och elever :)
Livet ler som tusan ett tag framöver!
Hörs hej!
Kramar...

Inga kommentarer: