onsdag 4 juli 2012

Njaa...

Jag hade tänkt ladda upp lite bilder,,,
men jag orkar inte,,,
Den onda halsen å en förkylning håller mig lite låg för tillfället...

Har iaf varit t fina vänner idag å fått både fika å mat! :) Ibland har man det bra lyxigt, de har precis flyttat in i sitt nya hus, så jag/vi var ju bara tvungen att åka dit å gratulera å titta omkring, övrig familj har jue hjälpt till att agera flyttkraft medan jag roade mig på festival...Superfint blir det jue! Där blev vi kvar i fem timmar...

Innan dess var jag ner t Rådhuskondis å blev lite uppdaterad, då jag ska husera där de närmaste två veckorna för att sedan återgå t Albertina igen :)

Mer då, var t Växbo m familjen igår, strosade omkring, matade grisar, badade, picknickade, hur mysig dag som helst,,,Å kidsen tyckte det var en superduper utflykt.

Avslutade tisdagskvällen med att blåsa upp barnens stooora pool av egen lungkraft *pust* å fyllde den med vatten, så imorgon när de går ut, så hoppas jag dem blir glad,,,
Så kan de ha lite skoj här hemma, medans mamman jobbar och pappan i huset är lite krasslig...

Men nu, mot sängen!

Kramar...

Inga kommentarer: