söndag 1 juli 2012

Men gokväll på Er!

Nu är jag åter i verkligheten, hemma på min gata i stan...
Haft tokfina dagar m urfina tjejer :)
Vi har dansat, diskuterat spelscheman,,, druckit öl, rose, mintu å ja alldeles galet för mkt,,, gått långa kalla promenader,,, fått ont i armarna efter för mkt klapp å vink å allt d där,,, fått skavsår å blöta fötter,,,
Vi har skrattat, sovit för lite (dock i torra sköna sängar på hotell!) å ätit så mkt skrot som kroppen max kan klara av,
Vi har gnällt lite å jäst mycket å kanske framförallt lyssnat på å sett hur mkt braigt som helst! Även en del skrot såklart.

Topp
* Laleh
* Hoffmaestro
Gästspelet av Petter under Maggiokonserten


Dock njöt jag t fullo av Sugarplum fairy, Thåström, Winnerbäck, Deportees, Mumford and sons å det lilla jag hann med av Anna Ternhiem...
Men mkt mera var såå bra...


Sämst
* Rihanna var en besvikelse, tappade texter, sluddrade, flaxade okontrollerat m armar å ben (Hög??)
,,,showen skulle kunnat vara grym, men var ett stort skämt, man tyckte synd om henne å vi ville gå därifrån, var tvungen att stanna för att se när/om fallet ner från scenen skulle komma, (det kom aldrig),, men för första gången har jag lämnat en konsert av frustration å medlidande,,,Hann då se en hel del av Soundtrack of our lives istället å dem levererade :)

* De ständigt svarta molnen som tvingade oss icke campare i närheten att packa tjocktröjor å regnjackor att släpa på under de varma eftermiddagarna,,,

*Alkotestet man "fick" göra på området,,,tror nog inte riktigt på att han gjorde rätt ;)

Men nu är jag sliten och har en hals som icke går att använda,,,

Men underbara dagar m bästa sällskapet har jag fått haft! Å kom hem till mina finaste små hjärtan här i livet!
Kärlek! :)

Kramar...

Inga kommentarer: