tisdag 10 juli 2012

Förvirrad...

Kan man nog lätt bli, om man som i mitt liv har flera olika arbetsplatser,,,
De senaste dagarna har jag varit tillbaka på Rådhuskondis, ledig dag igår, men var tvungen in å lägga en beställning iaf,,,

Idag åter på Albertina,,,för att imorgon återigen vara på Rådhuskondis resten av veckan (helgöppet) för att på måndag kliva på en ny arbetsvecka ute på Albertina...
Just nu på Rådhus, fullt ansvar för att allt funkar, då chefen har lite välförtjänt semester...
På Albertina göra mitt bästa i köket, men inget eget ansvar...

Men lite lätt förvirrad kan man känna sig, när man hoppar emellan,,,
Sonen frågade ikväll vilket som var roligast?

Måste man välja? jag ser det som att jag har två helt underbara jobb, samma branch, men på helt olika vis, å jag vill för allt i världen inte välja bort något av dem...Och framförallt, man hinner aldrig tröttna på sina arbetsplatser ;)

Nu snart sovdags, innan ett nytt pass väntar...

Kramar...

Inga kommentarer: