onsdag 14 januari 2015

Tog en promenad till jobbet imorse,,,
skönt!
Jobbade kortdag idag och det gick strålande, så himla roligt att äntligen få vara tillbaka efter jullov och sjukdom,,,
Tog en till promenad i ett soligt, vintrigt, härligt väder,,,
hämtade bilen for hem, hämtade sonen, åkte och kompletterade vårt snart nyrustade kök, beställde ny spis, nytt kakel och en till bänkskiva med infälld diskho,,,hmm lite kluven till det sistnämnda, då vi har en såndär rostfri diskbänk idag som jag eg. är nöjd med,men det blev billigare att byta allt än att beställa nytt kakel ?! for på ecenter och köpte semlor, hämtade sambon, for hem och nu är det dags att börja med middagen,,,
innan mina två bandyfantaster ska iväg, på just bandy,,,
Själv stannar jag hemma, kryper nog ner i ett bad och bara myser, försöka lägga mig tidigt ikväll,,,med andra ord, hoppas jag ligger före midnatt ;)
Hörs hej!
Kramar...

Inga kommentarer: