tisdag 25 februari 2014

Lite sent,,,
men eftersom jag inte lagt mig ännu så låtsas jag att det fortfarande är den 24:e februari,,,
Dagen som är min sons födelsedag,,,
11 år gammal slog han till på idag!
Då vi firade lördag och söndag, blev det ett lugnare firande idag...
I mammahjärtat kändes det sisådär, men han verkade ta det med godan ro,
skönsång, frukost på säng och paketöppning innan skolan,
efter skolan for vi hem och han fick äran att välja aktivitet,,,
det blev till att räkna hans ihopsparade pengar, spela fotbollstv-spel, ett gäng omgångar femkort, å lite ipad,
mormor och lillasyster kom sympatiskt nog (tack) hit och fikade en gång till, gammelmormor kom hit en sväng, syrran spelade brädspel m honom, när jag lagade middag...

Kvällen har gått åt till att plugga å ja, inge mer...
Imorgon, försöka få en promenad och plugga mera...
Kramar...

Inga kommentarer: