onsdag 5 februari 2014

Igår, hemma med sjuk son, 
men idag ville han minsann iväg till skolan,,,
Istället är dottern hemma idag, med samma åkomma som sonen hade igår,,,
magplågor!
Ingen magsjuka utan bara jätteont,,,
Själv har jag drabbats av världens ondaste nack/axel värk och igår hade jag ont, idag önskar jag att ngn kunde hugga av mig det meste från brösten och uppåt :(
Dottern, var snäll och masserade in Voltarensalva i hopp om att det skulle hjälpa, men njaaee...
Tacksam för försöket dock!

Så idag blir en möcket lugn dag här hemma, ska ta mig ett långt bad och se om det släpper lite,,,

Till helgen kommer storasyster hem, som jag inte just har pratat med under hela långa hösten,,,
Efterlängtat och mycket skoj! Ser fram emot det :)
Min utbildning börjar på måndag, bara vänta och se om jag beviljas studiemedel, sen kan jag vara riktigt glad över det med,,,Mer än så berättar jag inte innan allt är klart,,,
Så det är inte bara skit med den här dagen!
Kramar...

Inga kommentarer: