lördag 28 december 2013

Man kan nu få säga att julen passerat,,,
vilket är skönt!
Jag älskar alla dagar fram till själva julafton, vilket är den dag i december jag tycker minst om, mkt sitter nog i att ngt av mina barn alltid varit sjuk på själva julafton. Japp, ngn av dem får alltid hög feber av alla förväntningar och spänningar, så även i år...
...........................
Juldan, betydde 11 shots, öl, sangria, bål och vatten för mig, (och jo, kände mig detta dryckesintag till trots väldigt nykter) även urtrevligt sällskap å mindre rolig krog,,,
Sen kom en mellandag då vi spelade brädspel och tv-spel samt köppizza å cola m kidsen,,,
........................
Idag, en lugn lördag, shoppat, varit på Hällåsen, gratulerat svärfar på hans födelsedag, dottern haft kompis/kusin här, tvättat och lagat lasagne,,,
Imorgon en packardag å en långpromme på schemat för på måndag åker vi uppåt för att spendera nyår med gamla, härliga samt nya härliga vänner :)
Ser jag fram emot! Snö, pulka,skidåkning, skoter?
.........................
Men nu gosar jag ner mig i soffan ett stund framöver å bara är,,,
Kramar...

Inga kommentarer: